5. Klauzula dla prowadzących działalność gospodarczą na terenie zasobów Gnieźnieńskiej SM

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

SPORZĄDZONA CELEM ZAPEWNIENIA RZETELNOŚCI I PRZEJRZYSTOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

DLA OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W MIESZKANIU

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje o zasadach na jakich przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

1. Administrator danych:

nazwa administratora: Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa,

adres: ul. Budowlanych 2,62-200 Gniezno,

e-mail: sekretariat@sm-gniezno.pl

tel: (61) 426-54-25 wew.129

Spółdzielnia zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, XIV Wydział Gospodarczy Rejestrowy, pod numerem KRS 0000043240, NIP: 7840002826, REGON: 000488540.

2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych:

w Spółdzielni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się:

- listownie, kierując korespondencję na adres:
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
ul. Budowlanych 2, 62-200 Gniezno,
- telefonicznie 61426 54 25 wew.119,
- e-mailowo na adres: iod@sm-gniezno.pl

3. Cel przetwarzania danych:

 

realizacja wniosku dotyczącego prowadzenia działalności gospodarczej w mieszkaniu.

 

4. Podstawa prawna przetwarzania danych:

art.6 ust.1 lit. a RODO.

 

5. Udostępnienie danych osobowych:

Dane mogą być udostępniane przez Spółdzielnię podmiotom i organom, którym Spółdzielnia jest zobowiązana udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Spółdzielni danych osobowych
lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

 

6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:

dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

7. Okres przechowywania danych osobowych:

na czas prowadzenia działalności gospodarczej, a po jej zakończeniu przechowywane zgodnie
z zasadami archiwizacji dokumentów.

 

8. Przysługujące prawa:

W związku z przetwarzaniem przez nas danych przysługują Pani/Panu następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych osobowych,
  • prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo przenoszenia danych do innego administratora,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie w formie pisemnej,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

9. Źródło pochodzenia danych:

 

od osoby, której dane dotyczą

 

10. Wymóg podania danych:

realizacja wniosku o wyrażenie zgody na prowadzenie działalności gospodarczej w mieszkaniu

11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie:

dane nie będą przez Spółdzielnię przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym profilowany.

 


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem