COVID -19 KOMUNIKAT
Szanowni Członkowie i Mieszkańcy
W związku ze znacznym wzrostem zakażeń wirusem COVID-19 na terenie powiatu gnieźnieńskiego od poniedziałku 12 października br. zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów.
Wnioski dot. poszczególnych procedur można składać drogą elektroniczną sekretariat@sm-gniezno.pl , za pośrednictwem strony internetowej www.sm-gniezno.pl – Panel klienta lub telefonicznie:
CENTRALA 61 426-54-25
Administracja os. Tysiąclecia 61 426-53-30
Administracja os. Winiary 61 426-60-51
Dział Członkowski 61 426-54-25 wew. 110
wew. 127
Dział Ekonomiczny 61 426-54-25 wew. 116
Wspólnoty Mieszkaniowe wew. 117
Księgowość – czynsze 61 426-54-25 wew. 111
woda wew. 123
Można również skorzystać ze skrzynek na korespondencję umieszczonych na zewnątrz budynków. Składane pisma powinny zawierać dane teleadresowe bądź adresy mailowe.
Po uprzednim umówieniu się drogą elektroniczną bądź telefoniczną z pracownikiem GSM na wyznaczoną godzinę będzie można załatwiać sprawy, które wymagają osobistego stawienia się w biurowcu Spółdzielni.
Prosimy o stosowanie się do ograniczeń ustanowionych przez władze państwowe tj. używanie maseczek, dezynfekcję rąk w Gnieźnieńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
Zarząd Gnieźnieńskiej Spółdzielni
Mieszkaniowej
uprzejmie informuje, że
dyżury pełnią instalatorzy
pod nr telefonów:
Osiedle Tysiąclecia 604 525 276
Osiedle Winiary 604 525 286
w godz. od 1000 do 2000
Awarie elektryczne w godz. od 800 – 2200 prosimy zgłaszać pod nr 662686 755
Nagłe awarie centralnego ogrzewania w godzinach nocnych należy zgłaszać pod numerem tel. 61 425 45 85
Awarie wind należy zgłaszać pod numerem tel. 501075441
ZARZĄD GSM