Aktualności

wróć
Zarząd GSM uprzejmie informuje, że z uwagi na rozszerzającą się pandemię koronawirusa od dnia 16

Zarząd GSM uprzejmie informuje, że z uwagi na rozszerzającą się pandemię koronawirusa od dnia 16

12 III 2020, 09:31:00
się pandemię koronawirusa od dnia 16 marca do odwołania biura GSM będą niedostępne dla mieszkańców. Pisma prosimy składać do skrzynek umieszczonych.

Pisma prosimy składać do skrzynek umieszczonych na zewnątrz budynków. Składane pisma powinny zawierać dane teleadresowe bądź adresy elektroniczne.

Wszelkie sprawy można zgłaszać drogą elektroniczną sekretariat@sm-gniezno.pl, za pośrednictwem strony internetowej www.sm-gniezno.pl Panel klienta lub telefonicznie 61-426-54-25 – centrala,

61-426-53-30 – os. Tysiąclecia,

61-426-60-51- os. Winiary.

     Telefony do administratorów budynków pod zakładką " Telefony alarmowe" - opiekunowie osiedli administratorzy.

 

 

                                                                              Telefony alarmowe: 61-426-53-30

Dyżury instalatorów

od poniedziałku do piątku w godz. 14-22
tel. 604-52-52-76 os. Tysiąclecia

i os. Winiary tel. 604-52-52-86
soboty, niedziele i święta w godz. od 8-22
tel. 604-52-52-76 os. Tysiąclecia tel. 604-52-52-86 os. Winiary
Dyżury elektryków:
poniedziałek – piątek w godz. 15-22
soboty, niedziele i dni świąteczne w godz. 8-22
tel. 662-686-755
Awarie wind:
tel. 501 075 441
Awarie co i cw
Dyżury nocne na wypadek awarii instalacji c.o. i c.w. tj w g. od 22-6 pełni PEC

W sezonie grzewczym

poniedziałek – niedziela

od godz. 600 do 2200 pod nr tel. (61) 428 45 55 lub 606343005

lub
www.sm-gniezno.pl - formularz elektroniczny "zgłoś awarię"

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem