Aktualności
wróć

Sponsorowanie placów zabaw jest kosztem uzyskania przychodu

23 VI 2014, 13:27:00

Coraz częściej pojawią się firmy, które w ramach akcji promocyjno-reklamowej swoich wyrobów fundują spółdzielniom mieszkaniowym wyposażenie placów zabaw dla dzieci.

Zgodnie z wyrokiem NSA z dnia 24.04.2014 r (IIFSK 1205/12) akcja budowy placów zabaw dla dzieci nie powinna być kwalifikowana jako darowizna. Sąd uznał, że całość wydatków na budowę placów zabaw i akcję reklamową z tym związaną jest kosztem uzyskania przychodów dla firmy sponsorującej.(dz)

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem